domingo, 3 de abril de 2016

Txokoetan oinarritutako metodologia



Klase honetan aurreko metodologiarekin jarraitu genuen, baina gaia ezberdina zen. Txokoen erabilpenari buruz berba egin genuen, alegia. Lehenik eta behin, fitxa bat jaso genuen eta bertan gai hori buruzko galderak zeuden idatziak eta guk uste genituen erantzunak jaso ondoren, bertan idatziak geratu ziren. 

Aurkezpena ikusi baino lehen zerbait genekien metodologi honen inguruan, esate baterako, ikasleek talde txikietan daude sailkatuak eta mahai ezberdinetan ( zenbait kasutan geletan bereizten dira ) daude kokatuak. Talde bakoitzak izen bat dauka eta eginbehar edo ariketa bat. Halaber, denbora epe bat pasa ondoren, taldeak lekuz aldatzen dira ariketa guztiak egin ahal izateko kurtso osoan zehar. 
Hala ere, galdera batzuk geneuzkan: gure jakinmina sortzen zer jakin nahi genuelako nola ebaluatzen diren lanak edo taldeak, baita nola antolatzen diren ere.

Ondoren, Begoñak aurkezpen baten bidez, eskola erreal baten metodologiari buruz hitz egin zuen eta erabilitako bideo eta irudietatik jakintza batzuk barneratu ditugu. Adibide batzuk ipintzearren, ikusi ditugu txokoak ez daudela finkatuak, ez denborari dagokionez (haur batez lekuz alda daiteke edo denbora gehiago egon, baina bakarrik ariketa berdina egiten badu ez zaio utziko) eta ez espazioari dagokionez zeren lehen aipatu dudanez, txokoak ikasgela ezberdinak daude zenbaitetan. Hala ere, kasu hori ematen bada, beste arduradunak egon behar dira haurrak zaintzen. 

Beraz, konklusio modura, nire taldekoek esan genezake metodologia anitzak daudela, baina hau aproposa iruditzen zaigula, proiektuen metodologiarekin batera ere. Ondo antolatzen bada, txokoek ematen dituzten aukerak oso aberasgarriak eta baliagarriak dira nire ustez. Ariketa oso ezberdinetan parte hartzen dutelako eta jabetuko dira hautabide asko existitzen direla. 




No hay comentarios:

Publicar un comentario